دانلود پاورپوینت ارتباطات غیررسمی برای جبران خدمت كاركنان

مطالب دیگر:
📜پاورپوینت همه دانستنی ها درمورد دوچرخه ثابت📜پاورپوینت نظريه کارن هورناي- نيازهاي نابهنجار📜پاورپوینت مدل ها و روش های پیش بینی در برنامه ریزی کاربری اراضی شهری📜پاورپوینت منطقه بندی📜پاورپوینت مدل پنج عاملی شخصیت📜پاورپوینت نظریه های عزت نفس📜پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر مبانی برنامه ریزی شهری تألیف دکتر اسماعیل شیعه📜پاورپوینت نظریه یادگیری معنادار کلامی دیوید آزوبل📜پاورپوینت اصول تصفیه آب📜پاورپوینت الکترونیک صنعتی📜پاورپوینت فرقه های نوظهور📜پاورپوینت خلاصه کتاب روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی تالیف دکتر مریم سیف نراقی و عزت ا... نادری📜پاورپوینت گزارش جدید حسابرس مستقل📜پاورپوینت دیدگاه های انتقادی از حسابداری📜پاورپوینت نظریه پیمانه ای ذهن جری فودور📜پاورپوینت تفکر قالبی (کلیشه ای)📜پاورپوینت مدیریت عملیات (ارزيابي کار و زمان)📜پاورپوینت خلاصه کتاب فیزیولوژی گیاهان زراعی تالیف دکتر فرشاد ابراهیم پور، آزاده نیرومند و هلن جعفری📜طرح لایه باز کارت ویزیت مدیریتی📜پاورپوینت اختلال وسواس در کودکان
دانلود پاورپوینت ارتباطات غیررسمی برای جبران خدمت كاركنان,سطوح فعالیت ارتباطات غیررسمی ,ارتباطات شفاهی,سودمندی ارتباطات غیررسمی ,كانالهای غیررسمی چند جهتی,كانالهای فعال,انتخاب كانال ارتباطی,عوامل موثر بر ایجاد كانالهای غیررسمی ,شایعه و ارتباطات غیررسمی,مفهوم شایعه,متوقف كردن شایعه ,فرایند دو مرحله ای جریان اطلاعات ,ارتباطگران اصلی ساز|41012330|fiy
هم اکنون فایل با مشخصه ی دانلود پاورپوینت ارتباطات غیررسمی برای جبران خدمت كاركنان وارد وب شده اید برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

عنوان:

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:27 اسلاید

این فایل در زمینه" ارتباطات غیررسمی برای جبران خدمت كاركنان " بوده که در 27 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده و می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس در زمینه درس مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارزد زیر است:

سطوح فعالیت ارتباطات غیررسمی

ارتباطات شفاهی

سودمندی ارتباطات غیررسمی

كانالهای غیررسمی چند جهتی

كانالهای فعال

انتخاب كانال ارتباطی

عوامل موثر بر ایجاد كانالهای غیررسمی

شایعه و ارتباطات غیررسمی

مفهوم شایعه

متوقف كردن شایعه

فرایند دو مرحله ای جریان اطلاعات

ارتباطگران اصلی سازمان

معیارهای استفاده مشترك از اطلاعات

دربانهای تكنولوژیكی

اهمیت و نقش دربان تكنولوژیكی

وظایف دربان تكنولوژیكی

نیروهای بازدارنده و جلو برنده